Klantenservice


Veel Gestelde Vragen

BESTELLEN


Wij rekenen geen verzendkosten.

Kleine pakketen worden geleverd met DPD, waar je door middel van een track and trace code je pakket kunt volgen.

Grotere orders, zoals tafels, kasten en spiegels worden geleverd met een professionele meubeltransporteur, zij leveren, monteren en nemen het verpakkingsmateriaal weer netjes mee terug.

Mocht u vragen hebben over de transport en levering vragen we u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice: 075 – 621 10 33.

Direct na het succesvol afronden van je bestelling en de betaling ontvang je een bevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van je bestelling overzichtelijk opgesomd. Hierna ontvang je de factuur per e-mail.

Als een bestelling betaald is, is het niet meer mogelijk om de inhoud te wijzigen of de bestelling te annuleren. Je kunt de order, of een deel daarvan, binnen 14 dagen na ontvangst uiteraard retourneren. Je geld wordt na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen teruggestort. Neem hiervoor wel telefonisch contact op met onze klantenservice.

Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling en een bevestiging van de betaling.

De factuur van je bestelling ontvang je per e-mail.

Voor kleinere producten, zoals stoelen, en accessoires geldt een levertijd van 5 werkdagen.

Grotere producten, zoals tafels en kasten, geldt een levertijd van 2 a 4 weken.

Op dit moment is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen als je woonachtig bent in Nederland en België.

Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je instellen of er een ander afleveradres gehanteerd dient te worden. De adressen die je aanmaakt blijven behouden, zodat je bij elk bezoek aan onze webshop weer kunt kiezen op welk adres je de bestelling wilt laten afleveren.
Je kunt een bestelling overigens niet op een postbusadres laten leveren.

BETALEN


– Creditcard
– iDEAL
– Paypal

Creditcard (Visa – en Mastercard)
Je kunt je creditcardgegegevens in onze beveiligde omgeving invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Wij accepteren Visa- en Mastercard.

iDEAL
Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet-betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van je bank.

PayPal
PayPal is een online betaalsysteem, dat bij zijn oprichting oorspronkelijk bedoeld was voor betalingen tussen pda’s. Het systeem fungeert als intermediair voor online en mobiele betalingen tussen personen onderling, online verkopers en webwinkels.

Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.

De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. U kunt wel telefonisch een afspraak maken in onze showroom om de gewenste producten te komen bezichtigen. Dit kan dus echter alleen op afspraak.

Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt de bestelling na ontvangst wel gratis terugsturen. Zie hiervoor de retourvoorwaarden.

RETOUREN


Ben je toch niet helemaal tevreden met je aankoop? Dan mag je de artikelen tot 14 dagen na aankoop retourneren bij onze vestiging in Wormerveer of op eigen kosten terugsturen via een pakketdienst/meubel transporteur. 
 
Het product wordt alleen retour geaccepteerd als er geen beschadigingen en/of gebruikssporen op zitten, verpak het product daarom goed.
 
Let op: Op maat gemaakte artikelen kun je niet ruilen of retourneren.
Neem binnen 14 dagen na aankoop contact met ons op via orders@vmdesign.nl om je retournering aan te melden, vermeld hierbij het ordernummer en de reden van retouren. 
 
Na het aanmelden van je retournering:
Kleine pakketen kunnen in originele verpakking met pakbon, met een pakketdienst naar keuze, worden verstuurd.
Grotere producten, zoals tafels, kasten en spiegels kunnen via onze vaste meubeltransporteur, 2 Deliver, worden opgehaald, zij controleren het bij afhalen het product.
Contactgegevens van 2 Deliver zijn:
 
Let op: De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening.
Je kunt je product natuurlijk ook altijd zelf retouren, maak hiervoor eerst een afspraak.
Het retour adres:
VM-Design
Industrieweg 4-6
1521NA Wormerveer
In de meeste gevallen ontvang je binnen 14 dagen na retourneren je geld terug. In enkele gevallen kan het langer duren, maar je zult het retourgeld uiterlijk binnen 30 dagen ontvangen.
 
Wij geven geen geld terug als er op de producten beschadigingen en/of gebruikssporen, verpak het product daarom goed.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je zult eerst je bestelling retour moeten sturen, waarna je je geld terug krijgt. Je kunt uiteraard weer een nieuwe bestelling plaatsen, mocht je dit willen.

Direct Winkelen

Productcategorie kiezen

Inspiratie collage

Inspiratie opdoen

Klantenservice

Klantenservice / FAQ