Standaard gratis verzending met ouderwetse service

Veelgestelde vragen over bestellen bij VM-Design

Bestellen in de webshop

Op dit moment kun je alleen bestellingen bij ons plaatsen als je in Nederland of België woont. Bestellen vanuit andere landen is nog niet mogelijk.

Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen, staat je bestelling bij ons geregistreerd en gaan wij ermee aan de slag. Jij ontvang direct na het succesvol afronden van deze betaling per e-mail een bevestiging van je bestelling en je betaling. In deze bevestiging staan alle details van je bestelling overzichtelijk opgesomd, zoals de producten en de aantallen.

Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van zowel je bestelling als je betaling.

Nadat je van ons de bestelbevestiging hebt gekregen, ontvang je in een afzonderlijke e-mail de definitieve factuur.

Zodra je je bestelling hebt betaald, kun je de inhoud niet meer wijzigen of de bestelling annuleren. Wel kun je de order, of een deel daarvan, binnen veertien dagen na ontvangst retourneren. Na controle van de geretourneerde artikelen krijg je je geld teruggestort. Neem voordat je iets terugstuurt altijd eerst telefonisch contact op met onze klantenservice (075-621 10 33). Zie voor het retourproces de retourvoorwaarden.

De verzending

Wij rekenen geen verzend- en bezorgkosten voor het afleveren van je online bestelling.

Kleine bestellingen laten we bij je afleveren door DPD. Je kunt deze pakketten volgen via een track-and-tracecode. Grotere orders, zoals tafels, kasten en spiegels, laten we bezorgen door onze vaste, professionele meubeltransporteur 2 Deliver. Zij monteren je meubels ter plekke en nemen al het verpakkingsmateriaal netjes mee terug. Heb je vragen over het transport, de levering of de montage? Neem dan contact op met onze klantenservice via 075-621 10 33.

Voor kleinere producten, zoals stoelen en accessoires, geldt meestal een levertijd van vijf werkdagen. De levering van grotere producten, zoals tafels, spiegels en kasten, duurt meestal zo’n twee à vier weken. Wil je de levertijd van jouw bestelling nauwkeuriger weten, bel dan gerust met onze klantenservice.

Ja, dat is mogelijk. Je kunt tijdens de bestelprocedure opgeven of je bestelling naar een ander afleveradres moet. De adressen die je opgeeft blijven behouden, zodat je bij elk bezoek aan onze webshop kunt kiezen op welk adres je de bestelling wilt laten afleveren. We kunnen je bestelling overigens niet op een postbusadres afleveren.

Betalen

Alle prijzen die in onze webshop staan vermeld, zijn inclusief btw.

Je kunt betalen met je creditcard, via iDEAL of via PayPal.
– Creditcard (Visa en Mastercard): nadat je je creditcardgegevens in onze beveiligde omgeving hebt ingevoerd, zorgen wij samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Wij accepteren Visa en Mastercard.
– iDEAL: bij deze betaalmethode word je tijdens het bestelproces doorgestuurd naar de vertrouwde beveiligde internetomgeving van je eigen bank. Hier handel je je betaling direct af.
– PayPal: dit online betaalsysteem fungeert als intermediair voor online en mobiele betalingen tussen twee partijen, in dit geval tussen jou en onze webwinkel.

Wij handelen jouw betaling af via een beveiligde SSL-internetverbinding. Deze SSL-software verstuurt de betalingsinformatie versleuteld over het internet. Je herkent de veilige verbinding aan de groene browserbalk en het slotje rechts bovenin, naast de browserbalk. Betalen via onze webshop is dus veilig.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wel kun je de gewenste producten eerst komen bezichtigen in onze showroom in Wormerveer. Dit kan alleen na een telefonische afspraak via 075-621 10 33.

Zodra je je bestelling hebt afgerekend, is deze definitief en kun je je order niet meer annuleren. Je kunt je order binnen veertien dagen na ontvangst wel altijd retourneren. Neem hiervoor altijd eerst contact op met onze klantenservice (075-621 10 33 of orders@vmdesign.nl) en lees goed de retourvoorwaarden.

Retourneren

Ben je toch niet helemaal tevreden over je aankoop? Dan mag je de artikelen tot veertien dagen na ontvangst retourneren bij onze vestiging in Wormerveer of op eigen kosten terugsturen via een pakketdienst of meubeltransporteur. Wij accepteren het product alleen retour als er geen beschadigingen en/of gebruikssporen op zitten. Wees er daarom voorzichtig mee en verpak het product altijd zorgvuldig. Na controle van de geretourneerde artikelen krijg je je geld teruggestort.

Let op: op maat gemaakte artikelen kun je niet ruilen of retourneren.

Neem, voordat je iets terugstuurt, binnen veertien dagen na ontvangst van je aankoop contact op met onze klantenservice (075-621 10 33 of orders@vmdesign.nl), om je retournering aan te melden. Vermeld hierbij het ordernummer en de reden van retourneren.

Na het aanmelden van je retournering:

Kleine pakketten kun je in de originele verpakking, met pakbon, naar ons terugsturen via een pakketdienst naar keuze. Grotere producten, zoals tafels, kasten en spiegels, laten we ophalen door onze vaste meubeltransporteur 2 Deliver. Zij controleren bij afhalen of het product niet beschadigd is en er geen gebruikssporen op zitten.

Let op: de kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.

Je kunt je product ook zelf terugbrengen naar onze showroom. Maak hiervoor eerst een afspraak via 075-621 10 33. Het retouradres is: VM-Design, Industrieweg 4-6, 1521 NA Wormerveer.

Meestal ontvang je binnen veertien dagen na retourneren je aankoopbedrag terug. In enkele gevallen kan het langer duren, maar je ontvangt het retourgeld uiterlijk binnen dertig dagen. Wij geven geen geld terug als er op de producten beschadigingen en/of gebruikssporen zitten. Zorg er daarom voor dat je de items goed verpakt.

Nee, ruilen is helaas niet mogelijk. Je zult je bestelling eerst retour moeten sturen, waarna je je geld terugkrijgt. Uiteraard kun je daarna weer een nieuwe bestelling plaatsen.

Direct winkelen

Kies je productcategorie

Inspiratiecollage

Beleef onze producten

Over VM-Design

Lees wie wij zijn