Klantenservice


Veel Gestelde Vragen

BESTELLEN


Wij rekenen geen verzendkosten.

Kleine pakketen worden geleverd met DPD, waar je door middel van een track and trace code je pakket kunt volgen.

Grotere orders, zoals tafels en kasten, worden geleverd met een professionele meubel transporteur.

Mocht u vragen hebben over de transport en levering vragen we u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice: 075 – 621 10 33.

Direct na het succesvol afronden van je bestelling en de betaling ontvang je een bevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van je bestelling overzichtelijk opgesomd. Hierna ontvang je de factuur per e-mail.

Als een bestelling betaald is, is het niet meer mogelijk om de inhoud te wijzigen of de bestelling te annuleren. Je kunt de order, of een deel daarvan, binnen 14 dagen na ontvangst uiteraard retourneren. Je geld wordt na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen teruggestort. Neem hiervoor wel telefonisch contact op met onze klantenservice.

Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling en een bevestiging van de betaling.

De factuur van je bestelling ontvang je per e-mail.

Voor kleinere producten, zoals stoelen, en accessoires geldt een levertijd van 5 werkdagen.

Grotere producten, zoals tafels en kasten, geldt een levertijd van 2 a 4 weken.

Op dit moment is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen als je woonachtig bent in Nederland en België.

Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je instellen of er een ander afleveradres gehanteerd dient te worden. De adressen die je aanmaakt blijven behouden, zodat je bij elk bezoek aan onze webshop weer kunt kiezen op welk adres je de bestelling wilt laten afleveren.
Je kunt een bestelling overigens niet op een postbusadres laten leveren.

BETALEN


– Creditcard
– iDEAL

Creditcard (Visa – en Mastercard)
Je kunt je creditcardgegegevens in onze beveiligde omgeving invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Wij accepteren Visa- en Mastercard.

iDEAL
Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet-betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van je bank.

Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.

De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. U kunt wel telefonisch een afspraak maken in onze showroom om de gewenste producten te komen bezichtigen. Dit kan dus echter alleen op afspraak.

Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt de bestelling na ontvangst wel gratis terugsturen. Zie hiervoor de retourvoorwaarden.

RETOUREN


– Je kunt producten binnen 2 weken na ontvangst gratis retourneren. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van je bestelling.
– Een product wordt alleen retour geaccepteerd als het in originele staat en in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk, wordt teruggestuurd. Daarom adviseren wij je om alles wat je geleverd krijgt goed te bewaren.
– Verpak het product goed.
– Bewaar het verzendbewijs dat je bij het PostNL servicepunt krijgt goed. Wij vergoeden zoekgeraakte zendingen alleen op vertoon van dit bewijs.

Indien niet aan bovenstaande voorwaarden wordt voldaan, behoudt VM-Design zich het recht voor om goederen te weigeren of te retourneren.

In het pakket met het product/de producten die je hebt besteld vind je een pakbon, op deze pakbon zit een retoursticker. Op deze retoursticker kun je aangeven wat de reden is dat je het product retourneert. Plak de sticker over het originele adresetiket van de bezorgdoos. Voeg aan de inhoud van de doos de pakbon toe. Breng het pakket naar een PostNL servicepunt, www.postnl.nl/locatiewijzer en bewaar het verzendbewijs dat je hier krijgt goed. Als je deze niet krijgt, vraag er dan naar!

Als je retour wordt geaccepteerd krijg je het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst retour gecrediteerd. Alleen bij het retourneren van een volledige bestelling krijg je je verzendkosten ook vergoed.

In de meeste gevallen ontvang je binnen 14 dagen na retourneren je geld terug. In enkele gevallen kan het langer duren, maar je zult het retourgeld uiterlijk binnen 30 dagen ontvangen.

Je krijgt de verzendkosten alleen vergoed als je de volledige bestelling, dus alle producten, retourneert.

Heb je geen pakbon met retoursticker ontvangen? Of ben je deze kwijtgeraakt? Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen naar info@vmdesign.nl of bel onze klantenservice op werkdagen tussen 9.00 – 17.00 uur op telefoonnummer 075 – 621 10 33. Wanneer je je ordernummer bij de hand hebt kunt u sneller geholpen worden.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je zult eerst je bestelling retour moeten sturen, waarna je je geld terug krijgt. Je kunt uiteraard weer een nieuwe bestelling plaatsen, mocht je dit willen.

Direct Winkelen

Productcategorie kiezen

Inspiratie collage

Inspiratie opdoen

Klantenservice

Klantenservice / FAQ